2013. február 12., kedd


Sziasztok!! Sosem próbálkoztam még ilyesmivel,de olvastam róla és nagyon megtetszett gondoltam: Hajrá! Egy próbát megérhet. Először is beszeretnék nektek mutatkozni.


Léko Stefániának hívnak. Egy 15 éves,átlagos lány vagyok.


Imádom a zenét,és szeretek énekelni és gitározni. Kiskoromtól fogva éneklek és kb. másfél éve gitározok.
Gimnáziumba járok ahol nagyon jól érzem magam. Kedvenc színem a barna és a barnás árnyalatok. Imádok  az interneten böngészni ruhák vagy bármi más után,ami épp érdekel.
Nemrég  készítettem egy edzéstervet amelyik szerint tornázok. Próbálok az egészséges életmódnál maradni,de amikor a nagyi elkészíti a töltött káposztát-amit kifejezetten imádok-,valahogy ez az 'egészséges életmód' dolog elszáll és annyit eszek amennyi csak belém fér. Úgyhogy ezt annyira nem tartom be.
Van egy zenekarom is. Ami több mint egy éve működik, több apró szünettel. Nehezen indult a dolog de úgy gondolom és remélem,hogy már jól fog alakulni. Női megérzés.Remélem beválik.
Leginkább a jazz,blues és rock zenét részesítem előnyben,de bármit meghallgatok.
Imádok fotózni,csak még  nem tudok. De remélem hogy egyszer azt is megtanulok.
Rólam egyenlőre ennyi. Remélem tetszeni fog a blogom és sokat segítek majd Nektek! Búcsúzóul itt az egyik kedvenc képem,amit természetesen én készítettem. Puszi! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése